søndag den 13. december 2009

Ønskeseddel

Jeg har revideret lidt i min ønskeseddel. Jeg fik mange af mine ønsker opfyldt til jul, ,så nu er der tyndet ud og lagt nyt til:


The knittet lace of Estonia ( strikkebog )

A gathering of Lace (strikkebog)

Gavekort til www.sommerfuglen.dk

Gavekort til www.geismars.dk

Overgangsdyne i gåsedun. Bæreevne over 11.

Soundtrack Pride and Prejudice ( billigst www.cdskiven.dk )

BH Primadonna i str. 90 C (sort, hvid og creme )

BH Anita str. 90 C ( sort, hvid og creme )

Portvin Rød og gerne gammel.

Harlekin Knive

USB indgangsport til flere stik.

Tastatur til tal til PC.

Vægstativ til bærbar PC

Tastatur HP i sort. Gerne trådløst.

Brun skindtaske: The Pride

Sjal fra Kenzo

Gavekort til Ikea. Ønsker mig lille topersoners sovesofa til Stofbleværelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar