fredag den 10. januar 2014

Sokker til en lilleput!

Jeg har altid mit strikketøj med mig. Jeg strikker når vi kører bil, når jeg tager offentlige transportmidler, når vi er sammen med venner, nogen gange strikker jeg også på arbejdet. 

Under et besøg hos en veninde, ser en anden venindes datter at jeg færdiggør et par strømper til Johanne, og bestiller straks et par selv. 

En time efter kommer hun og spørger om strømper er færdige ;-) jeg forklarede at det tager lidt længere tid, hvorefter hun spurgte om jeg ikke snart skulle i gang. Og det skulle jeg...

Strømperne blev færdige før nytår, eller næsten. Jeg havde ikke nok garn til den sidste trediedel. Efter at have tænkt over what to do i en uges tid, besluttede jeg at strikke dem færdige i noget andet garn.

Jeg tror at modtageren stadig har den alder, hvor symmetri er en by j Rusland, og ikke lægger mærke til det. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar