mandag den 26. juli 2010

Jeg strikker!



Jeg strikker skam stadig, en lille smule. Jeg skal nemlig være færdig med et sjal, inden vi tager på ferie.

Sidste år fandt vi det hyggeligste lille spinderi i Småland. Jeg fik garn til et sjal af min søde mand. Nu er jeg jo en kende udspekuleret, og hvis jeg skal gøre mig nogle forhåbninger om garn til et nyt projekt, når vi igen i august vender tilbage til Småland, så må jeg hellere have brugt garnet. Jeg har nemlig opdaget, at sådan fungerer mandelogik.

Spinderiet har ufarvet garn i forskellige grå nuancer og råhvid. Garnet er ubehandlet og der dufter fantastisk af uld når man kommer ind. Ulden sorteres efter farver og jeg kan mærke at de grå nuancer er blødere end det råhvide, men jeg tror det kan variere fra parti til parti, da de får uld fra alle mulige forskellige fåreracer.

Solkustens spinneverksted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar